Sivut

maanantai 21. maaliskuuta 2011

Help!

Nyt kyllä mun täytyy tunnustaa tyhmyyteni... Olen tässä ihmetelly kun blogeihin joissa olen lukijana on tullut uusia juttuja ja päivityksiä, mutta vain osa näkyy tässä blogissa tuola blogiluettelossa. Mun hallintapaneelissa näkyy paljon päivityksiä mitä ei täällä näy ollenkaa. Voisko joku viisaampi valaista missä vika... 
Huomasin saman myös toisin päin. Te ketkä ootte lukijana, niin vain osalla näkyy mun päivitykset teidän blogiluettelossa. Ehkä mulla on vain jotain asetuksia päin mäntyä, mutta olis se kiva tietää missä vika vai onko vikaa.

3 kommenttia:

Mrs.Marple kirjoitti...

Blogissa olevaan blogiluetteloon täytyy erikseen lisätä, ei riitä että lukee. Omat blogisi mihin olet laittanut itsesi lukijaksi lukee esimerkiksi profiilissa ("tarkastele koko profiilia") oman hallintapaneelin lisäksi. Tuohon blogilistaan saat lisättyä myös kaikki lukemasi blogit kerralla, siellä blogiluettelossa kun muokkaa on sellainen nappi jossa lukee jotain sinne päin, nyt en musita tarkkaa sanamuotoa.

Kati kirjoitti...

Kiitos neuvoista, mutta en mä kyllä tajunnu vieläkää... =/ Ehkä lauantaina saan kädestä pitäen opastusta? =)

Kati kirjoitti...

No nyt toimii kiitos Mrs. Marplen ja rakkaan aviomieheni. =) Pääsi tästä blogin "oma blogiluettelo" laatikon alla olevasta työkalujen kuvasta. Aiva ärsyttää kun pitää olla niin pahvi tän koneen kans...