Sivut

maanantai 24. tammikuuta 2011

Pussukkaa ja paitaa

Tilailin joku aika sitten kankaita TiriTomista ja tällaista valmista niistä tuli! Näitä pussukoita on kyllä niin kiva vääntää! En tiedä mihinkä mä vielä näiden kans joudun... Näistä nuo siilikuvioiset on jo löytäneet kotinsa.


 Prinssi oli yökylässä ja siitä sain idean tehdä vielä sen kokoinen ja mallinen pussukka, että lapsen hammasharja ja tahna mahtuu. Näissä on vuorikankaana jotain kosteuden pitävää kangasta jota aikoinaan ostin kestoliivinsuojiin. Kyllä Prinssi tykkäs! Toisellekkin pussukalle on jo koti tiedossa. =)
 Metsolan kangaskaupan sivuille eksyminen tietää aina rahanmenoa... mutta tulipa myös valmista. Saumurin käyttöä tässä opetellaan... varsinkin sen peitetikin siististi ompelua...

6 kommenttia:

Hennariikka kirjoitti...

Voi taas ihanuuksia! Toi oli hyvä idea tuo hammaaharjapussukka, pitäisköhän itekkin vääntää sellainen kun mulla ois kosteussulullista kangasta vaipoista jääny yli.. Tuliskohan siitä liian ohut jos siinä ei ois mitään toista kangasta?

H3idi kirjoitti...

Taas olet ommellut ihania pussukoita! Pöllökangas on oikein pirtsakkaa!

Kati kirjoitti...

Hennariikka: Tervetuloa lukijaksi! =) Kyllä ne hammasharjan varmasti pysyy ohuemmassakin pussukassa, mulla on noissa ensin päällikankaaseen silitetty tukikangas ja sitte vielä vuori.

H3idi: Kiitos! Mä tykkään siitä kans. Harmittaa kun ei ollu turkoosia vetoketjua, olis sopinu hyvin!

Mrs.Marple kirjoitti...

Mä ihastelin kans tuota pöllökangasta! Siinä on sitä jotain.d

Koo kirjoitti...

Aivan ihania nuo kankaat!
Maanantaina saattaa tilipäivän kunniaksia tulla shoppailureissu tuonne Tiritomiin =)

Kati kirjoitti...

Koo: Tervetuloa lukijaksi! =) Mulla on sama juttu, pitäis vielä ostaa sitä vaaleanpunasävyistä sammakkokangasta että sais tehdä Prinsessalle myös hammasharjapussukan.